Awards
Her er en liste over de forskellige priser,
der bliver uddelt under showet, her vil du også kunne stemme på hvem du syntes der skal nomineres til nogle af priserne:
Årets Leder pr. restaurant
Stem her
Årets leder er den person i restauranten som har formået at give både gæster og medarbejder den bedste oplevelse. Personen er ambitøs og sætter høje standarder inden for QSC. Årets leder er en stor rollemodel for mange i restauranten både hvad angår kollegaskab samt den service vedkommende udviser overfor vores gæster.
Årets Medarbejder pr. restaurant
Årets medarbejder udmærker sig i at have været ansat i hele 2022. Det er en person som går forrest hvad angår vores gæster samtidig med at vedkommende er en god kollega. Personen udviser stor interesse i McDonald’s systemet. Årets medarbejder udlever McDonald’s Vitel Ingrediens altid.
Årets Kollega pr. restaurant
Stem her
Årets kollega er den person i restauranten som udviser godt kollegaskab. Vedkommende sætter høje standarder for sig selv om dem omkring sig. Vedkommende er en utrolig rar person at være på arbejde med. Personen er en stor rollemodel for mange i restauranten og udviser stor forståelse inden for QSC.
Årets Department Chef
Årets Department chef gives til en person som udviser stor passion for sit arbejde. Vedkommende har igennem 2022 været garant for, stort engagement og er en stor rollemodel inden for lederskab. Vedkommende sætter utrolig store krav til sig selv og levere derfor altid gode resultater på sine skift og i sin afdeling med de dertilhørende opgaver.
Årets Outstanding
Årets Restaurant
Årets Outstandig er en særlig pris som nogen år giver mening. Den gives til en person som udlever en kæmpe holdånd for teamet. Personen går forrest og sætter utrolig høje krav til sig selv. Vedkommende har altid som målsætning at løfte sine målsætninger/resultater så højt som muligt.
Årets restaurant er den restaurant som har gennem året, har haft den største vækst på både salg og gæster. De udmærker sig ved, at man igennem hele året har haft stor fokus på gæstetilfredshed via et højt QSC nivau. Årets restaurant har ligeledes haft stor fokus på, at både nye og eksisterende medarbejder trives.